FAQ
Otázka: Po registrácii mi neprišiel potvrdzujúci e-mail s aktivačným linkom.
Odpoveď: Skontrolujte si najprv spamy, ak sa e-mail nenachádza ani tam, mohlo sa stať, že ste zadali omylom neplatný e-mail, kontaktujte preto technickú podporu.
Otázka: Po prihlásení sa do administrácie som nemohol vyplniť údaje o škole.
Odpoveď: Ak sa Vám v administrácii zobrazujú pokyny v angličtine a nezobrazujú sa všetky údaje o škole správne, zrejme ste sa registrovali ako "incoming" uchádzač. Pokiaľ máte záujem o mobilitu v zahraničí je potrebné sa registrovať so statusom "outgoing". Kontaktujte prosím technickú podporu kvôli deaktivácii účtu.
Otázka: Nemôžem si založiť prihlášku.
Odpoveď: Prihlášku je možné založiť len v termínoch uvedených v tabuľke po prihlásení. Tieto termíny nastavuje Váš univerzitný/fakultný koordinátor.
Otázka: Nezobrazuje sa mi nikde možnosť "odoslať" prihlášku.
Odpoveď: Prihlášku môžete odoslať až vtedy, ak sú k vyplnenej prihláške priložené všetky povinné dokumenty/prílohy. A zároveň je prihlasovanie v danom termíne otvorené.
Otázka: Chcem si podať prihlášku cez studyabroad.sk, ako mám postupovať:
Odpoveď: 1. Zistite, či je Vaša škola a program zapojený do on-line prihlasovania cez Studyabroad (na úvodnej stránke studyabroad medzi zapojenými školami)2. Sledujte termíny prihlasovania sa.3. Zaregistrujte sa zo stránky.4. Prihláste sa a vyplňte povinné dokumenty.5. Odošlite prihlášku.6. O stave prihlášky budete informovaní sms/e-mail notifikáciou alebo zmenou stavu.
Upozorniť na neaktuálne údaje